smartribe
spm tinggal sminggu je lg...
tkutnye.. xtau da sdie ke lom...
bru dpt ksedrn saat2 akhir nie..
tp slagi lom msuk dewan...
mknenye still de mse lg..
x lmbt lg..
tp kne gnekn mse tu sbaiknye...
jgn leka je..

nk cite ckit..
aku nie de mslh ngn sorg kwn aku nie..
tp bkn geng nie la...
dlu aku kre rpt la ngan bdk nie sblum aku knl geng nie..
tp skang nie xde la rpt lg..
die nie slalu suh aku wt adelh stu kje nie..
mnulis la...mse form 4 dlu aku xkesah lg...
tp skang nie.. dh nk spm da..
org sbuk2 study die lg duk suh aku wt bnde yg sme lg...
sboleh2 aku nk elak.. tp da stu skola kan.. lg2 skang nie tgh ICC duk kt dwn lg..
mmg tiap2 ari nmpk mke die la..
nk elak dh xleh.. td aku lyn la ckit..mmg xdpt phala la td tlg org..
yela dh x ikhls..
dh la nk dkt spm nie.. lg la die suh aku wt mcm2.. bg aku buang mse aku je.. lbh bek aku study.. aku nk ckp ngan die kang tkut de je yg kcik ati.. mklum la.. aku klu dh ckp nie.. lps je.. tkut die kcik ati lak..klu ngn geng nie.. aku x kesah.. sbb diorg pn sme ckp lps je...aku smpn je dlm ati nie tau...
mcm2 da aku cbe elak tp xleh lg lri dr die..
aku xnk skitkn ati org.. tp ati aku yg skit...
geram tol aku...
aku da xtau nk ckp cm ne...
sok aku kne b'dpn ngn die..
aku tgh pkr nie cm ne nk bg alasn kt die sok...
aku dpt luah kn kt cni je la...
bnci...bnci...bnci...
k la bru lge ckt nk smbung study..
k daaaa....
(mncri ketenangan)
1 Response
  1. smartribe Says:

    0wh...xtaw plak mmber aku nie dlm dilema..hehe
    aku gase btter k0 tr0s trang jew ngan bdk 2 k..
    wlup0wn aku xtaw spe,tpi aku gase aku knl bdk 2..
    t jgn lupe st0wy eh..
    da2..jgn pk sgt..wat bese je..
    n xpyh la tlis ag tuk bdk 2..
    wat mse skunk neh pntingkn diri dlu c0z da nk exam..pas spm t bwu pk...


Post a Comment